ma 08 apr

Mechelen

Paaszangkamp

Een dagkamp vol muziek: zingen, muzikale activiteiten en ontspanningsactiviteiten staan op de voorgrond. En na het succes van vorig jaar, wordt er ook een tienerkoor met popsongs georganiseerd!

Tickets zijn niet te koop
Andere evenementen bekijken
Paaszangkamp

Tijd en locatie

08 apr 2024, 08:00 – 12 apr 2024, 17:00

Mechelen, Gebroeders Verhaegenstraat, 2800 Mechelen, België

Over het evenement

Via onderstaande formulier kan u uw zoon/dochter inschrijven voor het paaszangkamp in Mechelen, georganiseerd door Onze-Lieve-Vrouwkoor vzw Mechelen.

WAT?

NA SUCCES VAN VORIG JAAR: tienerkoor met popsongs!

WANNEER?

8 - 12 april 2024

Start om 9 uur - opvang vanaf 8u

Einde om 16 uur - opvang tot 17u

Toonmoment voor ouders/broers/zussen op vrijdag 12 april om 16u.

VOOR WIE?

Kinderen geboren tussen 2009 tot en met 2019 - Kinderen van de tweede kleuterklas tot 15 jaar.

WAAR?

Onze-Lieve-Vrouwkoor vzw, Gebroeders Verhaegenstraat 12, 2800 Mechelen.

KOSTPRIJS?

90 euro voor de vijf dagen inclusief muzikale uitstap/workshop, drankje en vieruurtje.

Kinderen uit hetzelfde gezin betalen voor het tweede kind 80 euro, vanaf het derde kind 70 euro.

Inschrijving is pas definitief na betaling. Gelieve het te betalen bedrag voor 1 maart over te schrijven naar BE43 9731 4329 4801 met als vermelding 'paaszangkamp + naam deelnemer(s)'.

Graag ontvangen we uw inschrijving en betaling voor 1 maart 2023.

Specifieke praktische informatie ontvangt u in de aanloop naar het kamp toe.

Meer informatie: info@olvkoor.be