Koraal

C0005T01.JPG

Vanaf het derde middelbaar tot 25 jaar leggen we de muzikale lat wat hoger in ons jongerenkoor Koraal. Hier leer je hoe je makkelijk die hoogste noten haalt, hoe je zuiver kan zingen en hoe je best samen zingt in meerstemmigheid. Met Koraal hebben we altijd wel een ander project waar we aan werken: een concert, een cd-opname, een wedstrijd… Hier gebeurt altijd wel iets nieuws!
Goesting om er samen met ons iets van te maken? Om je muzikaliteit te vergroten, nieuwe vrienden te maken, interessante projecten te doen? Zing mee in Koraal!
Wij repeteren elke week samen met onze dirigente Elke.

Repetitietijden Koraal: zaterdag van 18:30 tot 20:00 uur.

Elke Vandenbogaerde (°1995) is opgegroeid met muziek én met het Onze-Lieve-Vrouwkoor. Ze wist dus al heel vroeg dat ze ook iets met muziek wilde doen. Elke studeerde af als master in de muziektherapie aan LUCA School of Arts campus Lemmens. Daarnaast volgt ze enkele bijscholingen omtrent koordirectie en is ze dirigente van Kolor, Koloriet en Koraal.

OLVK lenteconcert_-5.jpg
Koraal page: Diensten