za 10 jun

Mechelen

Zomerconcert Kolor

Kinderkoor Kolor (Mini- en Maxi-Kolor) staat op de planken en nodigt al de vriendjes uit voor een heuse Sing-along

Zomerconcert Kolor

Tijd en locatie

10 jun 2023, 14:00 – 16:00

Mechelen, Begijnenstraat 27, 2800 Mechelen, België

Over het evenement

Op zaterdag 10 juni om 14u30 is het zover: Mini- en Maxi-Kolor staan samen op het podium voor hun laatste concert van dit schooljaar. Het concert is gratis maar we vragen wel om jullie plaatsen te reserveren. Er zijn namelijk 127 plaatsen die waarschijnlijk snel gevuld zullen zijn met alle fans van onze zangers. Wees er dus snel bij als je een plaats wil hebben om te komen luisteren naar het concert.

Klik hier om je plaats te reserveren

Het wordt niet zomaar een concert. Voor het concert (om 14u) nodigen we vriendjes van onze koorzangers uit om mee te zingen. We leren enkele leuke liedjes met de hele groep om deze op het einde van het concert te kunnen uitvoeren met onze zangers én hun vriendjes erbij.

Voor vriendjes (en hun ouders) moet er ook een plaats gereserveerd worden om mee te kunnen genieten van het concert.