Aftellen naar ... GloHOHOHOria!

Het hele koor, van jong tot oud, is al weken, maanden, zelfs al jaren aan het aftellen naar het kerstconcert dat we eindelijk mogen organiseren op vrijdag 23 december.

Verwacht je aan veel volk: meer dan 500 toeschouwers, reken daar nog 130 zangers bij, een 10-tal muzikanten, een handvol techniekers, ... We hopen daarmee de kerstdagen sfeervol op een onvergetelijke manier in te zetten.

Heb je nog geen ticket en wil je er graag bij zijn? Haast je dan maar! Via deze knop kan je meteen je ticket bestellen.

Donderdag 22/12 loopt de online ticketverkoop af. Vanaf 23/12 zullen er alleen aan de kassa nog tickets te verkrijgen zijn aan een meerprijs van €2 per ticket.

Enkele zangers uit de verschillende koorgroepen hopen je nog warm te maken voor die laatste tickets!!!

Tot vrijdag! GloHOHOHOria!!!