Do re mi fa sol... in Mol

Tijdens het laatste weekend van de krokusvakantie trokken onze jeugdkoren naar Mol voor een onvergetelijk weekend. Zo'n 80 kinderen en jongeren van Mini-Kolor, Maxi-Kolor, Koloriet en Koraal logeerden op een leuke plek met een grote speeltuin.

De zon was vaak van de partij en als ze al eens achter de wolken verdween dan zorgden de zangers met hun enthousiasme voor het zonnetje in huis. Er werd gezongen, gelachen, gespeeld, geknutseld, getiktokt, ... en heel veel spaghetti gegeten 😄

Mini- en Maxi-Kolor oefenden dit weekend samen voor hun zomerconcert. Op 10 juni staan ze samen op de planken. Al hun vriendjes zijn dan welkom om samen te zingen.

Koloriet en Koraal repeteerden voor hun deelname aan het korenfestival in Kontich op 22 april. Op zaterdagavond was er voor Koraal een special guest aanwezig:

Koorcoach Sander Le Roy ging met de jongeren aan de slag. Zingen met 'twang' en Afrikaanse moves zorgden voor veel gelach maar ook voor een sterke koorklank.

Naar goede gewoonte werd het weekend afgesloten met een toonmoment waarbij elke koorgroep van zich liet horen. Het resultaat mocht er zijn! Proficiat!

De foto's liegen er niet om. Iedereen heeft zich weer geamuseerd!

Bedankt aan alle zangers, leiding en keukenploeg en niet te vergeten Elke, de dirigent, om er weer een leuk koorweekend van te maken!

133 weergaven1 opmerking