Een onvergetelijk lenteconcert!

We hebben er met z'n allen zo lang naar uitgekeken!

Op 1 mei was het eindelijk zover: zo'n 70 zangers van 5 tot 21 jaar stonden in de spotlights op het podium van het Theatrium.

Het werd een concert waar jong en oud van de eerste tot de laatste minuut heeft genoten!

Na een hartverwarmend welkom door de 8 zangertjes van mini-Kolor werd iedereen verrast door de uitstraling en het enthousiasme van ook de andere zangers uit maxi-Kolor, Koloriet en Koraal.

Krijg je er niet genoeg van? Via deze knop kom je terecht bij meer filmpjes van het lenteconcert 2022.

Een dikke proficiat aan alle zangers die het beste van zichzelf hebben gegeven!

Bedankt aan alle helpers voor en achter de schermen om dit concert mogelijk te maken en Tom voor de begeleiding aan de piano.

Een speciale vermelding voor Elke die er in slaagt om al die kinderen en jongeren het plezier van samen zingen te laten beleven en dit met ons te delen tijdens dit onvergetelijk concert!