Inschrijving koorwerkjaar 2022-2023

De grote vakantie is nog niet halfweg, het koorkamp is zelfs nog niet van start gegaan en toch blikken we al vooruit naar zaterdag 3 september. Dan is het meteen de eerste repetitie van het nieuwe koorwerkjaar voor alle koorgroepen. Wij hebben er al zin in om weer te mogen zingen! En het belooft de moeite waard te zijn want er staan heel wat leuke dingen op de planning (maar daarover later meer).

Ben je al langer lid van het koor of krijg je keiveel goesting om deel uit te maken van onze unieke muzikale koorfamilie? Schrijf je dan in via onderstaande link.

De ganse maand september houden we "vriendjesdagen" of proefrepetities.

Je bent heel erg welkom om kennis te komen maken.

Voor de kinder- en jeugdkoren organiseren we een startdag van 10u-17u. Natuurlijk zal er worden gezongen maar ook gespeeld, gelachen, plezier gemaakt om elkaar meteen wat beter te leren kennen. Na het koorkamp mag je hierover meer info verwachten.

Hieronder nog even de verschillende koorgroepen en de repetitiemomenten op een rijtje: