Koloriet te gast in WZH Ambroos

Het koorwerkjaar is nog maar enkele weken gestart en Koloriet heeft al een eerste concertje achter de rug in WZH Ambroos.

Tijdens de moeilijke coronaperiode hadden ze de bewoners al eens getrakteerd op een concertje in de tuin. Maar het was voor iedereen zoveel leuker dat het weer binnen kon doorgaan.

Speciaal voor deze gelegenheid werd een 'gouwe ouwe' ingestudeerd: "Wel Annemarieke waar gaat gij naartoe?" En ook "Vrolijke vrienden" werd door iedereen uit volle borst meegezongen. Het was fijn om jong en oud samen te zien zingen.

Sommige bewoners kenden het koor nog van vroeger onder leiding van Bob Peeraer en vonden het fijn dat die herinneringen dankzij onze zingende jeugd weer levendig werden gemaakt.

Kortom een geslaagde namiddag waar iedereen met een warm gevoel naar terug kan kijken.