Rennen, springen, vliegen, duiken , vallen, opstaan en weer doorgaan, …

We zijn meer dan een koor. Naast zingen maken we graag ook tijd voor leuke activiteiten doorheen het jaar. En dat gebeurde ook op zaterdag 3 december!

De leiding organiseerde een goed gevulde dag voor de kinderen en jongeren van Mini-Kolor, Maxi-Kolor, Koloriet en Koraal. Om 10u30 werd iedereen aan de koorlokalen verwacht om samen leuke spelletjes te spelen. Er werd gelopen, gesprongen en luidkeels gezongen om de koude te trotseren. Iedereen was blij dat ze binnen konden picknicken om de handen en neusjes opnieuw op te warmen.

Met gevulde buikjes ging de hele bende richting Arenal. Daar toegekomen werden schoenen en sokken uitgezwierd om een uurtje te springen op de trampolines. Er werd vol enthousiasme gesprongen en gestuiterd, de kou was snel vergeten.

Aan de bezwete voorhoofdjes en blije gezichtjes te zien, leek het een geslaagde activiteit te zijn.

De energie en het enthousiasme van de kinder- en jeugdgroepen van het koor zullen aanstekelijk zijn tijdens het kerstconcert op 23/12!

Wil je er graag bij zijn?

63 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts