Terugblik op alweer een fantastisch paaszangkamp!

In de paasvakantie kwamen 62 kinderen tussen 4 en 14 jaar samen om 4 dagen lang te zingen en te spelen. Dat ze de pannen van het dak zongen, konden ouders en sympathisanten alleen maar beamen op het toonmoment op de laatste dag van het kamp.

Terwijl de kleinsten hun eerste stappen zetten in de koorwereld en de iets grotere hun stemmen steeds meer konden ontwikkelen, waagden de oudsten zich aan popsongs.

Naast het zingen, hebben onze enthousiaste kinderen ook veel gedanst en gespeeld. Op het einde van de week kende iedereen dan ook de kampdans vanbuiten.

Dat er muzikale kinderen in ons koor zaten en dit alleen nog meer wilden laten blijken tijdens de paasvakantie, wisten we en vinden we uiteraard heel leuk. Er kwamen echter ook 21 kinderen mee zingen die nog niet in ons koor zingen. Deze 21 enthousiastelingen mogen gerust aansluiten in ons koor want wat een talenten!!!

Dit muzikale talent konden we ook bij iedereen vaststellen tijdens de workshops 'boomwhackers' en 'djembé'. Zelfs de lesgevers waren onder de indruk van het vele talent op dit kamp. En last but not least: omdat het weer al bij al wel redelijk goed mee zat, gingen we ook een ijsje eten in Mechelen.

Ja, u leest het goed: alweer een topeditie dus van ons tweede paaszangkamp.

Dit smaakt naar meer. Tot volgend jaar!

Enkele wist-je-datjes:

- Wist-je-dat... er geen bewaking was op paaszangkamp maar wel 'pasjes' om binnen te kunnen (zie foto in bijlage)?

- Wist-je-dat... we op paaszangkamp op het echte drumstel van Kaatje van Ketnet mochten spelen?

- Wist-je-dat... er 70 bolletjes ijs met sprenkeltjes gegeten werden op paaszangkamp?

- Wist-je-dat... de animatoren heel goed voorbereid waren?

- Wist-je-dat... Lorien dezelfde leidingsstijl heeft als haar mama?

- Wist-je-dat... Andries heel grappig lacht als hij de slappe lach heeft?

- Wist-je-dat... Nina TikToks maakt gewoon om met zichzelf te lachen?